Information - Corona

Med anledning av rådande situation har vi emellanåt längre svarstider.

 

Vad det gäller återbetalningar är hanteringstiden längre än normalt. Vi kan tyvärr inte ange en exakt tidsram för återbetalningsprocessen men vi kommer naturligtvis göra vårt bästa för att få din återbetalning godkänd av flygbolaget så snart som möjligt.

 

Beroende på förseningar hos flygbolagen kan återbetalningsprocessen ta mellan två veckor till ett år efter det att en ansökan har gjorts till flygbolaget. Först när flygbolaget godkänt ansökan och vi fått pengarna från flygbolaget kan vi genomföra återbetalningen till dig, även i utbetalningsprocessen är det förseningar.

 

Om du redan har en aktiv kundtjänstförfrågan ber vi dig att inte ringa eller mejla på nytt eftersom det gör våra köer ännu längre. Vi kommer att informera dig så snart vi har en uppdatering gällande ditt ärende.

 

Vi ber beklagar situationen och gör vårt bästa för att hantera alla ärenden så snabbt vi kan.