Information - Corona

Med anledning av rådande situation har vi för närvarande långa svarstider. Om ditt ärende gäller avbokning, ombokning eller tidtabellsändring måste du ta kontakt via vårt formulär. Vi kan tyvärr inte hjälpa dig över telefon. Kunder vars flyg blivit inställda kommer kontaktas i turordning.

 

På grund av den aktuella situationen är hanteringstiden för eventuell återbetalning längre än normalt. Vi kan tyvärr inte ange en exakt tidsram för återbetalningsprocessen men vi kommer naturligtvis göra vårt bästa för att få din återbetalning godkänd av flygbolaget så snart som möjligt.

 

Beroende på förseningar hos flygbolagen kan återbetalningsprocessen ta mellan två veckor till ett år efter det att en ansökan har gjorts till flygbolaget. Först när flygbolaget godkänt ansökan och vi fått pengarna från flygbolaget kan vi genomföra återbetalningen till dig, även i utbetalningsprocessen är det förseningar.

 

Om ditt ärende inte avser en resa inom den närmaste veckan ber vi dig att avvakta med att kontakta oss.

 

Om du redan har en aktiv kundtjänstförfrågan ber vi dig att inte ringa eller mejla på nytt eftersom det gör våra köer ännu längre. Vi kommer att informera dig så snart vi har en uppdatering gällande ditt ärende.

 

Vi ber beklagar situationen och gör vårt bästa för att hantera alla ärenden så snabbt vi kan.